Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

onsdag 2 januari 2008

Jossan & Nick gifter sig - dag 2 -Desserten


Slutligen ville jag bara lägga upp lite bilder på alla godsaker som dukades fram tillsammans med bröllopstårtan. Pappa Fredrik hade tillverkat en tårtställning som förundrade dom flesta. Den hade inbyggd stabilitet och finesser som gjorde att man kunde vrida varje tårta runt en axel vilket underlättade vid serveringen.


På kakbordet fanns alla Josefins önskemål samt en del tillägg som Marie ville ha med. Denna samlade sockerbomb höll oss vid liv på dansgolvet resten av kvällen.




Här följer en bra bild på vad "sockereffekten" gjorde för barnen under kvällen. Dom var hypade till max! Gabriels bror Samuel var kung på dansgolvet. Tio år gammal så bjöd han upp varenda tjej - två gånger under kvällen. Till Mormor sa han efter en stunds dansande: "Mormor, slappna av, det är jag som styr"

Gabriel lyser av snabba kolhydrater

//Marcus

Inga kommentarer: