Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

söndag 13 januari 2008

FÖDELSEDAGSPRESENTER ANYONE?

Jag fyller snart 31 år så titeln på detta inlägg handlar faktiskt om mig, jag vill ha presenter!!!

Det finns en alldeles fantastisk brödbok som heter:
1,8 kg brödpassion, bakglädje och recept. Bara 243kr på Adlibris.

DEN ÖNSKAR JAG MIG AV HELA MIN SJÄL! Jag tänkte först skriva hjärta men eftersom boken heter brödbibeln så tyckte jag som kristen att själ passade bättre.

Om det finns någon person som känner för att ge denna till mig så gör den sig själv en stor tjänst. Jag kommer att baka bröd som en tokig och min frys är inte bottenlös, alltså måste jag till min omgivnings glädje dela med mig. Alla blir glada!

Jag skulle gärna även vilja ha presentkort på Clas Ohlson. De har en stor köksavdelning med massa prylar som jag vill strosa runt i. Är jag en matnörd eller? Jag tycker nog så och är faktiskt riktigt nöjd med det.

3 kommentarer:

Heliotropen sa...

Nu kommer du nog att få många brödböcker ...

Marie sa...

Heliotropen:

Du har nog rätt, tänkte inte på det:-(

Presentköpare! Boka in er på brödbibeln hos Marcus.

Heliotropen sa...

... så önskar jag mig bröd när jag fyller år. ;-)