Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

fredag 21 september 2007

SKAFFERISKRYT!!!

Min man är suverän. Han har rivit väggar och totalrenoverat vårt kök (för de av er som inte visste detta redan). Nu äntligen fanns pengarna till att inreda färdigt mitt lyxiga skafferi.

Glasburkarna är lufttäta och riktigt bra, mycket prisvärda såklart. Korgarna kommer från Åhlens. Brukakorgar önskar jag mig egentligen men den plånboken har inte jag i allafall. Adresslapparna finns på Panduro som precis har öppnat på nytt i Skärholmens centrum. En riktigt spännande och farlig butik (även för mig som inte är pysslig av mig).


2 kommentarer:

PERNILLA sa...

bättre inrett skafferi har jag då aldrig skådat!! jag har också en sådan där stor glasburk till knäcke och är över förväntan nöjd. kostade den 59 kr?
tänkte lägga upp en bild på den och min mumsiga aubergineröra imorgon.

Helena sa...

WOW! Med spots och allt. Jag kan bara säga GRATTIS!