Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

torsdag 23 augusti 2007

Jag är lycklig!

Jag tog en snabbsväng förbi Saltå kvarn idag. I affären där brukar jag köpa deras produkter. Jag lastade en korg full med mjöl, gryn och bönor. En 10 kg säck med vetemjöl special fick det oxå bli. Sen fick jag se stora backar på golvet med deras fruktbröd. Det brukar vara jättedyrt men nu kostade det bara 13 kr st. Ett orderfel på 200 bröd för mycket blev till min gagn. Jag köpte 8 bröd. När jag kom hem kände jag att jag skulle köpt fler för det är bara såååå gott! Brödet finns även i vanliga mataffäret. Testa med en bit stark ost, tex Västerbotten eller Brie. Mycket gott även till soppa.


Inga kommentarer: