Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

fredag 5 oktober 2007

Barnfritt!

Tänk att ibland så blir det bara vi två. Bella sover över hos en kompis och när vi skulle plocka upp Lina hos mormor skulle hon sova över hon också. Barnfritt en kväll - när hade vi det senast? Det fick bli en hemmadejt helt enkelt. Vi plockade fram en enkel men god middag som bestod av bakad potatis och räkröra. Lite gott att dricka till och lite levande ljus.


Vi fick dra iväg sedan för att hämta morfar på stationen eftersom mormor inte kunde lämna Lina ensammen. På vägen hem plockade vi upp en bra film och lite godis. Bäddade ner oss i varsin soffa i TV rummet och tyckte livet var allmänt mysigt. Kan rekomendera Deja Vu med Denzel Washington.

God Natt!

//Marcus

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt ni skall ha det då! Filmen kan jag också rekommendera. Fast störtmesig som jag är när det kommer till film så var den ändå lite läskig ibland. En annan riktigt grym film är the prestige om ni inte sett den.
Puss å kram