Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

onsdag 11 november 2009

VECKOMENY

Vad roligt, nu är det 4 härliga kvinnor som vill ha mina veckomenyer. Det låter som om jag kan köra igång då. Förhoppningsvis sprider detta sig till fler behövande. Jobbet är ju detsamma oavsett hur många som läser menyerna. Om ni har några frågor om recepten eller råvaror så är det bara att skicka en kommentar, jag kollar varje dag. Jag tänkte publiceras en veckomeny typ onsdag-torsdag varje vecka, låter det bra? Det ger er lite tid att läsa igenom receptet och se om det är några maträtter ni vill byta ut mot andra. Inköpslistan blir ganska omfattande nu i början eftersom jag inte vet vad ni har i skafferi och kyl/frys. Stryk bara det ni redan har hemma.

1 kommentar:

C-J sa...

Det läter jättebra tycker jag :)