Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

onsdag 1 december 2010

BO KASPERS ORKESTER OCH MER MUSIK

Om ni gillar Bo Kaspers så gillar ni deras nya skiva. Jag lyssnade lite på iTunes store och köpte sedan skivan direkt. (Visst är det skönt att inte behöva åka iväg eller vänta på att få hemskickat!) Den är så bra! Melodierna får kroppen att röra på sig... Perfekt när man lagar mat eller grejar här hemma. Jag ska bara skaffa iPhonekoppling till bilstereon så ska det bli åka av!

Bra musik är bäst!

Lite nya musiktips vore inte fel. Finns det mer som Bo Kaspers eller Sade? Sades senaste Soldier of love är förresten superskön.

Vad är er favoritmusik? Här är tidigare tips jag fått ta del av.

3 kommentarer:

Jiz sa...

Jag lyssnar på Orup, Orup och Orup!

Lina sa...

Adele! Nya stjärnan. Tror du skulle gilla henne :)

Marie sa...

Jiz, Orup? Har jag tyvärr aldrig fallit för... Jiz håller du till på Anna Wahlgrens forum oxå? En Jiz från Södertälje ställde några frågor såg jag. Själv är Matilda SHN-kurad och jag läser regelbundet på forumet. I så fall, världen är liten.

Lina, jag ska kolla Adele.