Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

tisdag 14 december 2010

THE MAN OF MY DREAMS

Jag och min goda vän Angelica är ganska lika. Hon gillar en händig karl med blåbyxorna på. Men det får inte vara vilken blåbyxklädd karl som helst, det måste var hennes egen karl, såklart!

Min käre man ringde nyss på väg hem. Han skulle bara svänga in på Biltema och köpa en ny växelspaksknopp (jag hatar den vi har!). När han ändå är i trakterna rusar han oxå in på Bauhaus och köper grejer till våra icke-fungerande spotlights. Allt för att förbättra här hemma och göra mig glad. Gissa om han kommer få en rejäl kram och kyss ikväll!

1 kommentar:

Elinor Jensen sa...

Det finns flera som gillar män i blått, har turen och ha en alldeles underbar sådan.

Heja Marcus!! jobbar och står i. Viktigt att "belöna" :):):)