Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

torsdag 2 december 2010

SEMESTER!!!

Japp, nu var det dax för semester. Barnen har åkt iväg till goda och snälla barnvakter. Väskorna är packade och jag ska bara äta frukost. Sen bär det av till södra Tyskland. Slottet Neuschwanstein ska besökas och imorgon blir det München. Någon som har hört talas om tyska julmarknader kanske?

Ingen veckomeny idag alltså, men jag ska försöka lägga in en på måndag.

Kram på er alla!

Marie

2 kommentarer:

Helena sa...

Åh, vad underbart det låter! Njut och ha det bra!
(Vad ska vi nu äta nästa vecka...!!??)

PS. Den vita chilin gjorde succé! Trots frånvaron av kummin. Efter tre försök hos lika många grannar gav jag upp att försöka gottgöra mitt misstag att glömma det i affären... Men gott ändå.

Marie sa...

Vad roligt att chilin blev god. Den är ju faktiskt enkel att laga oxå.