Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

lördag 17 november 2007

Lite bilder

Här är en köttbullemiddag som vi fotograferade, men aldrig skrev något om. Vad jag minns så var det gott i alla fall.


Min syster gifter sig i mellandagarna och Marie var med barnen i Göteborg under höstlovet. Där ställde hon till med storbak av baguetter som hon bakat och skrivit om tidigare. Allt ligger hemma i mina föräldrars frys.


Bellas pappa fyllde 41 år nyligen och kvällen innan Bella skulle hälsa på så bakade hon tårta så det stod härliga till!


Här försöker ungarna knäcka mig, men riktigt så tunn är jag inte. Så länge denna bloggen finns så lär det ju inte gå någon nöd på mig!


//Marcus

Inga kommentarer: