Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

fredag 26 september 2008

HÖSTINKÖP

Jag har ju nyligen varit på en riktigt häftig resa till NY. Goda vänner, sightseeing och shopping i massor har stått på schemat. Det jobbiga kom när jag kom hem (inte jet-lag). Shoppingen var inte klar! Tack och lov för internet.

Minimundus heter en sida med bla ullunderställ, sockar, filtar mm. Jag gjorde en beställning i fredags och i går kom grejerna. Lina fick ett jättehärligt ullunderställ i rött, hon ser ut som en tomtenissa. Understället är ganska smalt och stretchigt. Lina som är 111 cm lång kan absolut ha storlek 120 och kommer kunna ha det nästa år oxå. Tur är väl det eftersom det var ganska dyrt, 229 kr/del (tröja + byxa). Lite ullstrumpor till mig, Bella, Matilda och Hillevi samt en riktigt härlig ullfleecefilt till Matilda. Filten är tunn och kommer vara jättehärlig i bilen, vagnen och sängen.

Inga kommentarer: