Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

torsdag 12 mars 2009

DET GODASTE JAG VET!

Nu vill jag ha lite kommentarer. Ni måste hjälpa till med detta.

DET GODASTE JAG VET ÄR... och så ditt svar. Gärna recept oxå.

DET GODASTE JAG VET ÄR fransk potatisgratäng. Jag åt det precis till lunch och varje tugga var en sann njutning. Det behövs inget annat, den är helt komplett, perfekt, exquisite, magnifique, impeccabile, excelente, esplêndido, excellent...

8 kommentarer:

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Daniel sa...

Walkers SnV! Tack för senast ;)

Egoistiska mamman sa...

Det måste vara din ugnspannkaka utan massa bös i (om man inte räknar snusklubban efter maten förstås)

Puss på dig systra mi!

Marie sa...

Snabba svar! Man tackar.

Daniel, du måste förtydliga dig något. Vad är Walkers SnV?

Marie sa...

Ahh, Walkers Salt n´Vinegar chips. Såklart det borde jag ju kunnat gissa när det gäller dig. Jag var tvungen att googla...

Lisa sa...

God mat avnjuten i goda vänners sällskap. Annars just nu har jag upptäckt klyftpotatis och kycklingfilé (von Linné?). Mums!

PS Jag är flitig läsare... bara så du vet! Kram Lisa

AL sa...

Renfilé.

Hanna sa...

Citron- och marängpaj. Det har jag nästan bara fått hemma hos min faster, men det är nåt av det bästa jag vet.

Oxköttgryta kryddat med jalapeno är inte så dumt heller. =)