Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

torsdag 24 februari 2011

BRÖDKURS - UPPDATERING

Hej alla brödintressenter!

Jag har inte glömt er men vårt liv är ganska fullt. Jag försöker hitta en lördag då mannen är ledig och kan ta hand om barnen så att jag kan ta hand om brödkursen.

Två alternativ finns i mars: 19 eller 26 mars.

I april finns oxå två alternativ: 9 eller 16 april.

Jag tror att kursen bör starta kl 10 och hålla på till ca 15-16 (eller så länge vi orkar hålla på).

Hör av er om när det passar. Jag kan ha kurs vid flera tillfällen men helst bör ni vara minst 3-4 per tillfälle.

Självkostnadspris för bröd och enkel lunch tillkommer. Återkommer med detta. Det blir under hundralappen iaf. Brödet som vi bakar äter vi till lunch och ni tar med er hem.

Inga kommentarer: