Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

fredag 19 juni 2009

MER MUSIK!

Jag har en väldigt "liten" musikaliska ådra. Jag sjunger inte, jag spelar inget instrument men jag lyssnar gärna på musik. Jag vet vad jag gillar och tycker själv att jag är ganska "bred". I förrgår så ryckte det till i ådran och jag införskaffade mig genast lite ny musik. 63 låtar blev det. 4 h och 20 min. Det kommer man en bit på.

I bokstavsordning:

Beverley Knight Ngr låtar från hennes platta Voice: The best of...
Diana Krall Nya plattan Quiet Nights, en skön bossanovablandning.
Dido Senaste plattan Safe Trip Home.
Melody Gardot Nya jazzskivan My One And Only Thrill.
Milow Flera låtar från plattan med samma namn.
Nils Landgren Funky Abba, helskön!

Om ni läsare har lite nya tips så skulle jag bli väldigt glad. Sist blev det många nya upptäckter tack vare era kommentarer.

Inga kommentarer: