Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

tisdag 2 december 2008

Weddings


Hej,

I helgen var vi på ett super härligt bröllop Marie och jag. Våra vänner i kyrkan släpper iväg sin dotter med en Skotte till Skottland. Dom hade renoverat övervåningen på stallet till en fantastiskt trevlig festlokal och dukat upp för gästerna med en fantastisk trerätters middag och därefter dans till levande musik. Tårtan introducerades till säckpipemusik och därefter fortsatte festen fram mot midnatt innan brudparet lämnade tillställningen. Det var mycket skratt och glädjetårar om vartannat och man kan inte låta bli att reflektera över de snart 13 år som Marie och jag har varit gifta. Vår fest var "naturligtvis" snäppet vassare - och påföljande år har varit spännande och lärorika. En riktig dans på rosor! Kolla in skönheten på festen - hon blir bara tjusigare och tjusigare för vart år som går. Vackraste hustrun har jag!

//Marcus

Inga kommentarer: