Jag är en 34-årig mattokig, lyckligt gift 2-barnsmamma. Jag har tur som är hemma med mina barn och kan tillbringa en del tid vid spisen.
Inte fastkedjad, men aldrig långt borta.

onsdag 30 mars 2011

BRÖDKURS 16 APRIL

Nu är jag en envåldshärskare och bestämmer att datumet som gäller är den 16 april. Det är en lördag och senast den 10 april behöver jag få in era anmälningar. Vi börjar vid 10 tror jag (ni kan få komma med önskemål om detta) och fortsätter så länge vi vill och orkar fast minst till kl 14-15. Vi äter en enklare lunch av våra goda bröd. Ta med er ngr bakdukar och 80 kr.

Sprid gärna detta till era vänner. Det funkar bra med 4-6 deltagare. Blir vi fler så kan jag ha fler brödkurser en annan gång.

Kram på er!

Marie

3 kommentarer:

Elinor Jensen sa...

Flyttar den dagen, så njut av brödbaket :)

Charlotte sa...

Hej Marie! Jag skulle så väldigt gärna vara. Kan inte den här gången, håll mig dock uppdaterad när det sker igen. Ha det så roligt! Kram

Helena sa...

Det är Daniels födelsdag... så jag får nog också säga: nästa gång....
:(